Vanalles en nog wat

Inmiddels zijn we al weer 2 weken thuis van vakantie. Het was geweldig. Normandie was indrukwekkend. Op 6 juni waren we bij de D-Day herdenkingen op Utah beach en dat was erg indrukwekkend. Er waren verschillende legers uit diverse landen, en toespraken van diverse hoogwaardigheids bekleders. Ook kwamen er bommenwerpers en straaljagers over gevlogen, erg bijzonder om mee te maken.

Uiteraard heb ik er weer voor in moeten leveren en heb ik wel even nodig gehad om bij te trekken, maar ook dat is weer gelukt.

Met het werk ben ik veranderd van werktijden, en werk ik 's middags in plaats van 's morgens. Dat doet me een goed, en zo kan ik op mijn gemakkie op startten.

Met Bulters + Mekke hebben we een gisteren een mijlpaal behaald, we hebben het ADeu keurmerk behaald, en dat is een groot goed. Dit betekent dat we met onze hulphondenschool aan de hoogst mogelijke kwaliteitseisen voldoen! Dit weekend is er een congres met alle 40 hulphondenscholen uit heel Europa. Best wel spannend. Er zijn verschillende workshops en lezingen en natuurlijk het nodige netwerken. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn.

Verder houdt het lichamelijk niet erg over. Ik ben erg moe, en heb veel pijn, en ik kom er maar niet uit. Best lastig omdat ik soms het gevoel heb dat ik wel dagen kan slapen. Die vermoeidheid komt vanuit mijn tenen en das best lastig. Elke dag weer komt alles vanuit mijn tenen, maar ik boks het toch weer om aan de gang te gaan. Met het werk is het niet zo heel erg druk, en dat wisselt nog al. Met het recenseren is het echter erg druk, en ik lees me een ongeluk. Wat ben ik blij met deze klussen zeg. Ik schrijf graag en ik lees graag, dus een ideale combinatie. Ik lees voor verschillende uitgevers en websites, dus de boeken worden ook allemaal aangeleverd. Ik ben er blij mee. Voor mij betekent lezen de broodnodige ontspanning, en dat heb ik nodig. Dus ik ga er lekker mee door, en zal snel weer wat recensies plaatsen op dit weblog.

Liefs Astrid

5 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk, Persoonlijk 2

5 Reacties op “Vanalles en nog wat

  1. Je bent een kanjer!!! Terecht dat B+M is geaccrediteerd, alle trainers ook gefeliciteerd!

    groetz uit Rotterdam,
    wim en annelies

  2. Dat is inderdaad van alles en nog wat en wat leuk dat recenseren… dat lijkt me gaaf om te mogen… gefeliciteerd met het keurmerk…

  3. Woooow!!!
    ADEu is effectief super super super shiek!
    Proficiat met het keurmerk!
    Geniet van het congres!

    Krijgen we een verslagje?

  4. hai astrid, wat fijn dat je op vakantie bent geweest en dat jullie dat keurmerk hebben, toppie! fijn dat je nu ’s middags werkt……..beterschap met je vermoeidheid, hopelijk wordt er iets voor gevonden………fijne zondag…….hopelijk wordt ’t weer droog in Nederland, liefs rietje

  5. Zomaar ff een grt uit een zonnig Brabant
    Mariet

    Knuff voor Mellis

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

