Bijkletsen

Langzaam komen jullie weer een beetje op de hoogte van ons wel en wee van de afgelopen maanden. Het was een heftige tijd en we zijn er nog van aan het bijkomen. Met mijn gezondheid gaat het ook niet al te best. Ik heb pas weer 2 weken in het ziekenhuis gelegen voor mijn darmen en een urineweg infectie, dus dat schiet allemaal niet op. Tjee wat was ik ziek zeg. Ik ben er nog niet helemaal van herstelt.

Toch heb ik mijn vrijwilligerswerk weer opgepakt, en ook het lezen komt langzaam weer op gang. Het zal dus niet lang meer duren eer er hier weer diverse recensies terug te vinden zijn. Maar eerst nog een mooie foto van Truffel die ik jullie niet wil onthouden😉

Wat is het een plaatje he? We zijn druk bezig om hem te trainen. Buiten gaat het redelijk goed, zolang we in onze vertrouwde omgeving blijven, daarbuiten is hij nog wat bangig. Maat ach, dat komt ook wel goed. Het heeft een beetje tijd nodig, hij is pas 8 maanden. Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal gaat goedkomen met onze Truffel.,

Liefs As en Truffel

3 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

3 Reacties op “Bijkletsen

  1. Het is inderdaad een lief angsthaasje op sommige momenten maar dat neemt niet weg dat hij om op te vreten zo leuk/lief is😉

    En ach, tuurlijk komt t goed, jullie zijn immers niet ’s werelds slechtste bazen die een hond kan hebben *grijns*

  2. annelies steenbrink

    As, wat heerlijk om weer een weblog van jullie te kunnen lezen! En Truffel is prachtig, zo op foto en film te zien.
    Dikke knuffel van ons, groetjes uit Rotterdam

  3. Wat is het toch een schatje om te zien!
    Fijn om weer wat van je te lezen.
    Dikke knuffel
    X Wilma.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

