Hoe kan het…….

Vanmiddag kreeg ik een mailtje van B. Ze was op zoek naar informatie over HMS en was via de site van Intermobiel bij mij terecht gekomen.

Uit haar mailtje maakte ik op dat zij met een diagnose HMS niet helemaal op het goede spoor zit en vroeg haar mij te bellen. Dit heeft ze gedaan. Haar verhaal raakte mij en ik vraag me af hoe dit soort dingen in dit land kunnen voorkomen.Hoe kan het dat iemand al anderhalf jaar niet heeft kunnen douchen omdat ze geen voorzieningen krijgt, niet kunnen koken, op je kont de trap op moet om bij haar bed te komen en zo nog veel meer.

Een WVG die zegt dat de situatie niet langdurig is en dus geen voorzieningen geeft. Een consulent van MEE die een client haar eigen beroep laat schrijven in plaats van zorg en voorzieningen te regelen? Ik vraag me af hoe dat kan in dit land??

Vervolgens lees ik in de krant een artikel van een nieuwe partij die legalisering wil voor seks met kinderen en dieren!!! De partij wil dat dit de normaalste zaak van de wereld wordt. Ook moet er een verbod komen op het eten van vlees en vis, dit natuurlijk omdat ze er anders geen sex meer mee kunnen hebben!! Dit is zomaar een greep uit het partij programma.

Het moet toch GvD niet gekker worden in dit land. Tolerantie ok, maar je moet het ook weer niet overdrijven. Belachelijk!!!!!!

Zomaar 2 dingen die me vandaag erg aangrepen en bezighouden.

Wat betreft B, ik ga haar natuurlijk helpen waar ik kan,maar ze woont niet in mijn gemeente, ik kan haar alleen maar de juiste richting wijzen en zorgen dat ze een goede diagnose krijgt.Dat zal aanvragen makkelijker maken. Dit krijgt een vervolg in ieder geval.

Verder ook nog een mooie foto van Mellis en mij

Mellis_pakt_de_bal

Klik op de foto voor een vergroting

Allemaal een fijne avond verder. Vanavond is er een spraakchat bij Intermobiel over Vervoer en mijn deskundigheid is gewenst, dus ik ga chatten vanavond, leuk ik heb er zin in al ben ik erg moe. Vanmorgen een vergadering gehad en heel lang aan de telefoon gezeten,maar ik ga mijn best doen.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)