Een nieuwe dag


Gisteren was echt een rampendag. Om 08.15 zat de bouwadviseur van VG al voor mijn bed volop te kleppen om te wachten op de monteur van Slagboom voor de spreek luisterverbinding. Die jongen is er de hele dag mee bezig geweest. Telkens aanbellen, Mellis blaffen, dan weer dit vragen dan weer dat vragen. Gelukkig heeft Thom het grootste deel opgevangen. Toen was er weer een voeding kapot waarvoor die weer moest terug komen,maar het toch dezelfde middag heeft opgelost omdat ik het echt niet zag zitten om weer hem de hele dag over de vloer te hebben.Hij was tegen 16.00 weg ofzo vanaf 08.30 ‘smorgens.Maar het werkt nu en we kunnen onderlin ook communiceren dus 1 van de hulpen draagt voortaan een telefoon bij zich, horen ze en de bel en mij.Als het goed is zouden morgen de stratenmakers moeten komen om opnieuw te straten. Dat is echt heel erg slecht gebeurd. Mijn pad richting voordeur ligt schots enscheef en de tuin hoef ik niet eens in te gaan want dan kiep ik zo om met de rolstoel,maa ja eerst maar eens zien of dat ook gebeurd. Ze zouden bellen van Blokunits maar heb nog niets gehoord.Verder heb ik vanmorgen heerlijk gesapen tot 09.30 dus voel me weer een beetje bij de mensen, gisteren was ik echt kapot. Met Mellis naar buiten zit er niet in nu want het regent hier vrij hard,misschien als het vanmiddag droog is dat we even samen een rondje doen, tot die tijd vagt Marry de druppels op.Vandaag staat er niets op de planning, gewoon lekkker uitzieken en hetzelfde als alle andere dagen zullen we maar zeggen.Nicole viert vandaag haar verjaardag pas in plaats van gisteren, dit omdat Liesyenne normaal gesproken gisteren pas thuis gekomen zou zijn en Nicole haar zusje erbij wilde hebben. Maar Liesyenne is met haar vinger tussen de deur gekomen dus gebroken en in het verband. Dus willen jullie Nicole alsnog een e-card sturen dan kunnen jullie haar email adres vinden in het vorige logje.Verder was het een goe gevoel om mensen blij e maken met het 2e gratis kaartje van The Wizz,geeft toch een goed gevoel. Voor mij is het bijna onmogelijk om een musical of een film, concert of wat dan ook bij te wonen. Ik wacht dus altijd op de dvd’s. Maar andere mensen blij maken is leuk. Allemaal een hele fijne dag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

0 Reacties op “Een nieuwe dag

  1. Wil van L

    Hoi as, Het zit ook niet mee met al die aanpassingen. Maar er zal een dag komen dat het allemaal goed werkt. Het weer is hier ook ongezellig en het regend hard dus van de bestating zal vandaag ook niet veel terecht komen.Ik moet zo naar fysio.. Wens je nog een goede dag verder.
    Lieve groet Wil van L

  2. Hoi Astrid,
    Hier ben ik dan ook weer even bij jou!
    Ik begin inderdaad weer een beetj bij te trekken van het weekendje stappen…hihihi
    Maar er komt weer van alles voorbij bij mij waar ik het dan weer effe druk mee heb..
    Vanmiddag mag ik weer werken, en het regent pijpestelen hier, dus dat wordt lopen.
    Ik hoop dat jou dag een beetje “rustig” verlopen mag…. en we wippen wel weer bij elkaar langs.
    Hele dikke Beren Knuffel van Ingrid 🙂

  3. Dank je wel voor je lieve woorden op mijn berichtje. Ik ben hier heel blij mee en heb er veel steun aan.

    Dikke knuff Daantje

  4. Dag schatteke, je voucher is binnen hoor! Dit was mijn “zakdoek” na de woede tranen bij de blauwe envelop. Ik ben zo blij met die envelop van jou!
    Als ik ga zal ik dubbel genieten!

    Spreek je straks wel ff lieverd!

    Kussssssssssssss KO.

  5. Stomme trut die ik ben, vergeet ik dit :

  6. Het is ook best wel een werk al die aanpassingen, ik weet het nog van mijn moeder. Het gaat ook nooit in één keer goed. Maar straks is hopelijk alles lekker klaar en kan je van de zomer heerlijk in je tuintje zitten.
    Groetjes Sjoukje

  7. Ik baal ook van de regen. Ik moet nog boodschappen doen, maar heb geen zin om eruit te gaan. Wacht wel dat vriendje thuis is, dan kan ik lekker met de auto!

  8. Het is hier ook een verschrikkelijke regenachtige dag. Het komt met bakken uit de hemel…. Bah!

    Echt weer om goed uit te zieken!

    Groetjesss, Arianne

  9. Als straks alles gedaan is ben je echt wel blij! Wat een somber weer ineens he! xxx betty

  10. hallo,dat heeft ff geduurd voor dat in orde is ,maar nu werkt weer en is wel handig.vandaag was geen weer om buiten te zijn.misschien het weekend net als vorige week.groetjes mossel

  11. nou dus het was gisteren lekker druk bij jou. gelukkig dat nu wel alles werkt. en hopelijk is het morgen weer wat lekkerder weer. lente mag al langzaam beginnen te komen van mij. fijne avond nog.

  12. hoi hoi, zag dat je weer even was wezen luisteren naar stevie op mijn log, hihihi, Blijft een mooi nr he! Verder hoop ik dat het weer vanmiddag wat beter was bij je, want het is wel lekker om naar buiten te gaan, koud is het niet. Maarja, om nou nat te regenen is ook weer niks! Fijne avond nog!

  13. Volop activiteit dus rondom jouw persoontje. Nicole heb ik gisteren al een ecard gestuurd. Fijn dat alles nu werkt. Fijne avond, FG

  14. Goeiemorgen Astrid, je bent erbij! Ik heb je gelinkt!

  15. Goedemorgen Astrid
    Alle klusjes weer gebeurt?
    Hier is het nog droog, maar volgens mij niet lang meer
    Fijne donderdag
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)