Een gat in de dag geslapen….

We hebben ons mega verslapen vanmorgen, we werden gewoon pas om 10.30 wakker. Mellis hoefde schijnbaar niet te plassen want die meldde zich niet. Thom is vandaag vrij anders was ik al waker geweest door de telefoon 🙂
Hier schijnt het zonnetje nog dus zo misschien lekker even met Mellis naaar buiten. Kijken of dat lijkt, wilde eerst even een logje tikken.
De aannemer zou voor vandaag wat van zich laten horen maar das niet gebeurd dus ik ga maar weer bij VG aan de bel trekken dat ze zich wederom niet aan hun aspraken houden. Het is vandaag een mooie dag om te tegelen lijkt me,maar nee hoor, ze houden weer eens niet aan hun afspraak. Als ze dat wel hadden gedaan hadden wij ook geen gat i de dag kunnen sapen dus dat is dan weer het voordeel,maar ben nu eindelijk ook wel eens klaar met al dat gezeur met die aannemers enzo.
Verder vandaag geen plannen dus iedereen een fijne donderdag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)