Een zonnige weekafsluiting

Vandaag is het hier aan de kust een hele zonnige dag, en ben dan ook net met Mellis naar buiten geweest.

Ik kon het dus ook niet laten om mijn foto toestel mee te nemen en een paar leuke plaatjes te schieten achter mijn huis.

Vandaag eigenlijk net als andere dagen geen plannen. Ik merk dat zo’n ritje met Mellis nog best wel aardig uitputtend is dus ik doe de rest van de dag lekker rustig, want ik zal nog een paar keer moeten vandaag want Thom moet tot 21.30 werken dus komt het toch op mij neer vandaag. Ik vind het niet erg hoor, ben dol op de frisse lucht,maar merk daaraan wel dat ik niet erg snel opknap.
Ik denk dat vanmiddag Rien nog wel even voorbij wipt, zei hij tenminste vorige week. Wel weer even gezellig ook.
Van de aannemer niets meer gehoord, die zouden bellen wanneer ze zouden komen,dus maar weeer afwachten. Nou ja, ik heb geduld, dat leer je wel in mijn situatie.
Rest mij niets anders dan jullie een fijne vrijdag te wensen.

Updeetje 15.45: Vanmiddag zou Rien even langs komen mijn lieve WVG meneer. Hij belde af, het gaat niet goed met zijn ma en is nu op weg naar Apeldoorn. Rien, geen idee of je meeleest, maar ik brand een kaarsje voor jullie vandaag.

Liefs Astrid en Mellis

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)