Het kaarsje brand voor….

Vandaag brand ik een kaarsje zoals jullie zien, dit om een paar redenen. 1: Mijn tante is is vorig jaar overleden met wie ik een hele goede band had. Haar man, mijn oom dus was en is alcholist. Hij heeft daar korsakov aan over gehouden. Het programma document wilde het leven met een korsakov patient in de thuis situatie filmen om daar een docu van te maken, dat is gebeurd. Echter tijdens dit filmen kreeg mijn tante te horen dat ze kanker had en niet lang meer te leven had. ook dat is naar hun wens gefilm. Nu kreeg ik vanmorgen een mailtje van mijn neefje en zijn vriendin dat deze docu op 2 april uitgezonden zal worden op Ned. 2. Ik denk nog vaak aan haar dus het 1e kaarsje is voor haar.
2e kaarsje is voor mijn lieve vriendin Kaar van wie haar lieste kat is Mepfisto is overleden. Meef en Kaar hadden een speciale band samen en ze is daar dus erg verdrietig om.
3e kaarsje is voor een andere goede vriendin van mij van wie ik vanmorgen hoorde dat ze zo goed als zeker gaat scheiden van haar man. Ik wil haarmet dit kaarsje veel kracht en sterkte toewensen.En natuurlijk blijft het kaarsje voor Rien ook branden.

dat waren de redenen waarvoor er vandaag een kaarsje brand op mijn log. Verder is het hier klote weer en das jammer. Ik had gehoopt en eigenlijk gewild om vandaag naar de kapper te gaan. Mocht dit weer zo blijven dan gaat dat niet lukken. het moet echt gebeuren het is veel te lang om er ook maar iets mee te doen. Hopelijk wordt het dus nog droog vandaag.
Thom moet werken vandaag dus we zien wel wat de dag verder brengt. Ik wens iedereen een fijne zaterdag toe, en iedereen die verder wel een steuntje in de rug kan gebruiken, het kaarsje brandt ook voor jullie.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)